Do naší stále se rozrůstající sbírky, zde alespoň krátce popsaných, dnes přibude další kousek, kterým je Shadowbane od WolfPack Studios, Inc. Tato hra je ale v lecčem zvláštní. Od svých současných konkurentů, jako jsou Ultima Online, Everquest nebo Asheron's Call, se totiž liší v jedné podstatné maličkosti. Není tolik zaměřena na boj proti ďábelským příšerám, sbírání pokladů a zkušeností, jako spíše na vytváření velkých skupin hráčů a boj mezi nimi. Tímto také odpadá nutnost řešení problému tzv. PK (Player Killers), neboť zabíjení ostatních hráčů bude povoleno nebo výstižněji řečeno bude vyžadováno. Hra se jen bude snažit udělat souboje mezi různě silnými postavami co možná nejvíce férové.
Shadowbane by se podle plánu mělo právě nyní nacházet ve fázi veřejného beta testování. Na trhu ho můžeme očekávat až po důkladném ošetření všech problémů a chyb, tedy někdy během příštího roku.