E3 - Duality: za žoldáka nebo za hackerku?
zdroj: tisková zpráva

E3 - Duality: za žoldáka nebo za hackerku?

20. 5. 2002 18:36 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Cyberpunkové akční RPG Duality od Trilobite Graphics a Phantagramu, o kterém jsme vás již dříve informovali formou novinky a traileru, bylo dnes blíže popsáno v tiskové zprávě na Avaultu a společně s tím vyšly první opravdové screenshoty.

Autoři této hry se evidentně nechali hodně inspirovat kultovními snímky jako Matrix, Blade Runner, Johny Mnemonic nebo třeba románem Neuromancer od Williama Gibsona. Duality nabídne lineární singleplayerovou kampaň, ve které postupně vystřídáte tři odlišné typy hrdinů. Zajímavé je, že jejich příběhy se budou odehrávat ve stejném časovém období; proto tamní svět uvidíte pokaždé z jiného pohledu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Žoldák je ten, s nímž zažijete asi nejvíc akce. Jeho cílem je vydělávat co nejvíc peněz plněním objednávek klientů. Mezi jeho vybavení patří brnění, senzory, vybavení pro infiltraci nebo třeba automatický zaměřovací systém. Hra za hackerku bude vyžadovat více opatrnosti, schovávání se a plánování. Jejími úkoly je nabourávání se do internetových systémů, zjišťování důležitých informací - důležité také je, aby za sebou nenechávala stopy. Ve skutečném světě není dobrou bojovnicí a přepere jí každá obyčejná městská hlídka, ale ve virtuálním matrixu má v záloze spoustu užitečných triků a kouzel, která pomalu připomínají RPG jako třeba Final Fantasy. Třetím a posledním charakterem je virtuální bytost, která bude většinu času pátrat po své skutečné identitě. Je programem bez fyzické podoby - jak zjistí v průběhu hry, dříve to byl vědec, jehož duše byla poslána do kybernetického světa.

Duality bude obsahovat více než čtyřicet questů, které budou naplno testovat schopnosti jednotlivých charakterů. Žádný z úkolů nebude mít předem stanovenou cestu, jak jej lze vyřešit, protože Trilobite hru designuje takovým stylem, aby si každý našel svojí vlastní cestičku pomocí praktik, kterými je sám zvyklý hrát. Například - fanoušek akčních her bude hrát za žoldáka, střílet všechny protivníky a nenechá nic, aby mu stálo v cestě. Pokud akci zrovna nemusíte, můžete se opatrně plížit ve stínech a vyhnout se obtížným akcím, lákat protivníky do pastí apod. Duality, vlajková loď studia Trilobyte Graphics zaštítěná distributorem Phantagram Interactive, vyjde na jaře roku 2003 pro PC a Xbox.
zdroj: Avault

levis

Nejnovější články