Seznam.cz zvýšil tržby o desetinu, krizi příliš necítí

12. 8. 2009 – 1:10 | Média | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

Seznam.cz zvýšil tržby o desetinu, krizi příliš necítí
Foto: NašePeníze.cz | zdroj: NašePeníze.cz

Největší český portál Seznam.cz podle vyjádrření svého výkonného šéfa Pavla Zimy krizi příliš nepociťuje. Proto pravděpodobně Seznam.cz zvýšil své tržby oproti loňskému prvnímu pololetí o zhruba deset procent.


\"Samozřejmě krizi cítíme, ale není to tak špatné, jak by se dalo čekat. V obratu jsme na tom více než o deset procent lépe než v loňském prvním pololetí,\" řekl Hospodářským novinám Zima. Dobrým výsledkům firmy Seznam.cz  podle něj napomáhá také to, že internet je krizí nejméně zasaženým médiem.

- CME: finanční ředitel odchází; výdaje do reklamy se údajně sníží o 27%
-
reklama na bankovkách? ČNB je zásadně proti
-
V roce 2008 se na internetu protočila reklama za 5 mld korun
-
Seznam.cz použije pro vyhledávání v zahraničním internetu službu Live Search

Zhoršená hospodářská situace se tak projevila například na serveru sPráce.cz, kde výrazně poklesl zájem inzerentů.

Zadavatelé inzerce - firmy - podle Zimy mění přístup k reklamě na internetu. \"Změna je v tom, že zatímco dříve si firmy objednávaly kampaně na půl roku, dnes je vyhodnocují už po dvou měsících. Když se podíváme na nástup krize, pocítili jsme ji už v listopadu a v prosinci,\" poznamenal Zima. \"Pro druhou polovinu roku jsme smířeni se současnými čísly, ale samozřejmě nikdo neví, zda nepřijde další mírný pokles,\" dodal.

Kurzy

Kurzovní lístek: 16.4.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,230 25,350
USD 23,670 23,850
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články