Hlavní novinkou je změna vývojáře, kterým se stalo montrealské studio firmy UbiSoft, protože v době vzniku hry byl původní vývojový tým firmy Red Storm plně zaměstnán dokončení hry Ghost Recon. Jak už to tak bývá, změna výrobce přináší nové impulsy a nejinak je tomu i tentokrát. Předešlým dílům bylo (i přes jejich oblibu) vytýkáno několik věcí, hlavně pak složité plánování a tragická umělá inteligence. Především na tyto dva prvky se nový tým zaměřil a výsledkem by měla být zlepšená hratelnost. Plánování bylo zjednodušeno s možností náhledu a navíc konečně budete moci zadávat příkazy přímo v akci pomocí rychlého menu. Umělá inteligence by pak konečně měla být na úrovni, už proto, že se speciálně dělí na AI pro zásahovou jednotku, teroristy a zajatce.
nové obrázkykompletní galerie
Další velkou změnou je přechod na zbrusu nový engine Unreal Warfare, který zajistí skvělou vizuální podívanou včetně nejnovějších grafických efektů. Z dalších novinek je to třeba možnost libovolně konfigurovat zbraně, čímž se dá zvolit až 150 různých kombinací. Celkem na vás čeká 15 single misí a 6 multiplayerových map a už nyní se dá tipovat, kolika se dočkáme datadisků:) UbiSoft jasně míří k větší hratelnosti série Rainbow Six, což je pro nás hráče jen dobře.