Síťové módy Dark Messiah of Might & Magic
zdroj: tisková zpráva

Síťové módy Dark Messiah of Might & Magic

22. 7. 2006 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Fantasy svět Might & Magic většina z vás jistě zná.

Letos v září do něj budete moci zavítat znovu, ovšem trochu jinak, než jste zvyklí z oblíbené série "Heroesů". Budete se jím moci procházet z vlastní perspektivy, ve hře studia Arkane - Dark Messiah of Might & Magic, postavené na Source enginu. V singleplayeru stanete v roli Saretha, velkého schopného válečníka a spolu s ním se zúčastníte svižných brutálních soubojů, při kterých se dostanou ke slovu nejen zbraně všeho druhu, ale také kouzla. Akci navíc významně ovlivní vysoce interaktivní prostředí a fyzika. Využít budete moci různé pasti. Ovládání bude připomínat FPS - klávesy WASD pro pohyb, tlačítka myši pro údery a vykrývání či zaměřování. Dark Messiah of Might & Magic má být jinak velmi otevřenou hrou. Byť v ní bude plnění úkolů povinným, způsob, jakým do nich půjdete, je zcela na vás.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vedle rozsáhlého singleplayeru vám tento titul nabídne ale také multiplayer. Ten je vyvíjen zvlášť britským týmem Kuju Entertainment (spolupracuje s nimi bývalý producent a designér série Battlefield) a jeho součástí bude jak standardní deathmatch, tak především tzv. crusade mód, ve kterém se proti sobě postaví dva týmy - tým válečníků lidského rodu a tým nemrtvých. Co do hratelnosti nebudou mezi oběma skupinami velké rozdíly. Mimochodem, děj multiplayerového "crusade" módu se bude odehrávat ve stejném světě jako HoMM5 a dokonce má být takovým "prequelem" k této hře, ve které byla území lidí napadena nemrtvými nájezdníky.

První bitva každého tažení se vždy odehraje na centrální mapě a podle toho, kdo ji vyhraje, se akce posune blíž k pevnosti poraženého, kde se v případě, že se prohrávající včas nevzpamatuje, odehraje finální souboj. Podobně jako v módu Conquest u Battlefieldu, se zde bude bojovat o určité kontrolní body, které se stanou zároveň po celou dobu vašeho vlastnictví body záchytnými, kde se objevíte vždy, když budete poraženi (pokud ještě budete mít "zpáteční jízdenky do hry", které když projedete, končíte úplně). Za porážku a ztrátu kontrolního místa se strhávají týmu body. Narozdíl od Battlefieldu tu budou mít hráči na výběr z typických fantasy tříd. K dispozici bude pět profesí - lučištník, kněžka, mág, válečník, mordýř. S ohledem na Saretha, hrdinu SP části, který uměl tak od všeho něco, jsou tyhle postavy v MP více specializované.

korgull

Nejnovější články