Odlišnosti PC verze Jade Empire
zdroj: tisková zpráva

Odlišnosti PC verze Jade Empire

7. 10. 2006 12:12 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Rok je dost dlouhá doba na to, než aby byla PC verze asijského RPG pouhým portem z konzole.

Vývojářskou společnost BioWare asi není třeba dlouze představovat, stačí zmínit její Neverwinter Nights a jste jistě všichni doma. Kdo sledujete práci těchto tvůrců, určitě vám neunikla žádná zpráva ohledně jejich dalšího projektu s názvem Jade Empire. Naposledy jsme vás informovali, že tuto akční RPG, která si našla svou cestu z konzolí na PC, u nás v prvním čtvrtletí příštího roku vydá společnost CD Projekt. Už teď si můžete svou kopii předobjednat na TISCALI Gameshopu.

Konzolová verze Jade Empire se objevila na trhu už loni v dubnu. To už je poměrně dlouhá doba na to, aby nová PC verze byla pouhým portem. Ostatně už dříve jste se mohli dočíst, že má obsahovat celou řadu novinek a vylepšení. Sami tvůrci to upřesňují v čerstvém rozhovoru pro IGN tak, že do hry přidali tři vrstvy nových věcí. Tou první je prý právě to, že Jade Empire zcela přizpůsobili potřebám PC hráčů. To znamená, že se dočkáte nejen vyššího rozlišení, ale také toho, že hra byla upravena pro ovládání s využitím klávesnice a myši.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Druhou úrovní má být přidání nějakého extra obsahu, tedy nových monster, včetně nových velkých démonů (inspirovaných čínskou mytologií, např. nosorožčí démon nebo stvůra se spoustou chapadel), dále se můžete těšit na nové bojové styly, mapu herního světa, nové upgrady zbraní či třeba ještě na super těžkou úroveň obtížnosti. Co se týče příběhu, ten zůstal zachován. Jeho součástí se však stala nová hratelná postava. Jak už bylo zmíněno, budou zde i nové bojové styly, a to konkrétně dva - Viper a Iron Palm. Druhý jmenovaný je nejpomalejším stylem ve hře, na druhou stranu je proto také tím nejmocnějším. Má tedy své výhody i nevýhody a hráč jej bude muset umět dobře použít, aby z něj co nejvíce vytěžil. Inspirován je prý sumem. Ne, že by tak přímo vypadal, ale některé jeho prvky (třeba takové to dupnutí) s ním společné má. Styl Viper je úplně jiný a působí méně škody. Hodí se zejména pro boj ve větších chumlech, protože jeho specialitou jsou manévry postihující celou oblast. Například nejdřív můžete bandu nepřátel ochromit ohnivou koulí, která je sice nezabije, ale poraní všechny v daném okruhu. Pak lze použít útok s jedem, který způsobí, že postižení začnou krvácet a pomalu umírat, takže se můžete začít plně věnovat jejich bossovi.

Jinak třetí úrovní změn, které PC verzi Jade Empire postihly, mají být určitá zdokonalení v hratelnosti. To se týká především AI, díky níž budou nyní bojovníci dynamičtější. V boji s nimi budete muset mnohem více užívat taktiky, než jak to bylo v původní hře. Vedle toho budete mít k dispozici také speciální komba, jejichž zapojení bude lépe oceněno. V této souvislosti vás možná potěší, že si za tímto účelem budete moci nakonfigurovat klávesy dle vlastní libosti. Ohledně dokončení PC verze Jade Empire BioWare prozradili, že by hru chtěli vydat už v prvním nebo druhém lednovém týdnu roku 2007. teď prý již vstupují do finální fáze vývoje, takže se soustředí na vyhledávání a opravování chyb a dolaďování.
zdroj: IGN

korgull

Nejnovější články