Nejprve ohlásil čtvrtý díl taktické týmové akce Rainbow Six: Lockdown pro všechny platformy, poté nechal PC verzi ležet ladem a přichystal hru jen pro konzole, kde mimochodem v září slavila velké prodejní úspěchy, a pak si to zase rozmyslel a potvrdil vzkříšení verze pro osobní počítače, k němuž dojde příští rok na jaře. Doufejme, že to je definitivní stanovisko, čemuž nasvědčují čtyři premiérové PC screenshoty s hezčí grafikou a nové informace. Ty říkají, že rozhodně nepůjde jen o konverzi z PS2/Xboxu, nýbrž o znatelně vylepšený titul s řadou unikátních vlastností, včetně upraveného příběhu.
Jelikož jsem Rainbow Six: Lockdown na konzolích nehrál, musíme věřit tiskové zprávě, která vyzdvihuje přidání 20 dalších zbraní do PC verze, tudíž jich má být celkem 42, z toho 6 úplně nových, co se nevyskytovaly ani v předchozích dílech. Špuntovky si budete moci zdokonalit, aby sedly vašemu stylu, konkrétně tlumičem, dalekohledem, větším zásobníkem nebo kolimátorem (viz vysvětlení ve fóru, thx maato & Mamals). Do multiplayeru přibude systém odměn, herní mód všichni proti všem, nové volitelné předměty (laserem naváděné miny, virové granáty, C4 výbušniny) a také systém hráčských tříd pro užší specializaci.
K tomu připočtěte návrat tří klasických map (747, Mint, Bunkers - celkem bude MP levelů 9) a překopaný Rivalry mód, ve kterém se jednotka Rainbow Six utká se žoldáky v boji o tři různé druhy cílů souběžně. To prý zaručí, že bitvy nebudou probíhat jak přes kopírák. Co se týká singleplayeru, slibuje UbiSoft chytřejší a více takticky se chovající nepřátele, kteří umí nastražit pojistky na zámky (Lock Fuser) ve dveřích, což hráči přidělá vrásky při ochraně a odvádění "aktivních" rukojmích do bezpečí v 16 misích, nehledě na potřebu rychlejšího rozhodování (ale ne rychlejšího pohybu, který by ho prozradil :)