Chuck Norris v české reklamě neunikl americkým deníkům, přišel o neporazitelnost

- Média autor: Redakce NašePeníze.cz

Vánoční reklamní kampaně českého mobilního operátora T-Mobile s Chuckem Norrisem v hlavní roli si povšiml deník The Wall Street Journal (WSJ). Na svém webovém portálu ve středu píše, že hvězda amerických akčních filmů není neporazitelná, "složí" ji totiž obyčejný český kapr.

Hlasujte pro reklamu s Chuckem Norrisem, která se vám líbí, Foto: T-mobile

Hlasujte pro reklamu s Chuckem Norrisem, která se vám líbí, Foto: T-mobile,zdroj: NašePeníze.cz

"Pokud se chcete zbavit Chucka Norrise, je to snadné – stačí ho požádat, aby zabil kapra k tradiční štědrovečerní hostině," píše redaktor listu pod fotografií Norrise, který v rukou třímá obřího kapra.

Reklama mobilního provozovatele ukazuje, že sedmdesátiletý mistr bojových umění není tak nepřemožitelný, jak se o něm traduje na internetu. Opět však dokázal něco, co se před ním nejspíš nikomu nepovedlo tak originálním způsobem – představil americké veřejnosti české vánoční tradice.

 

Může vás zajímat:

- Sexistická prasátečka, aneb nejvíc sexistické reklamy

- Reklama na obchodní dům XXXLutz lidi štve i baví - máme parodii

 

"Sladkovodní kapr je tradiční vánoční jídlo většiny Čechů, Poláků a řady Slováků. Typická štědrovečerní večeře napříč téměř celou střední Evropou zahrnuje rybí polévku, smaženého kapra obaleného ve strouhance a bramborový salát. Stovky rybníků se tam po staletí využívají k chovu kaprů určených pro vánoční tabuli," popisuje WSJ.

Přestože Češi nepatří podle amerického deníku k největším fanouškům rybích jídel, "země o 10 milionech obyvatel sní o vánočních svátcích na 60 tisíc tun ryb, většinou kapra".

Rudolf Provázek, ředitel společnosti Fish Market, americkému listu vysvětlil, že Češi o Vánocích zkonzumují 60 procent z celoroční spotřeby sladkovodních ryb.

A jak kapr vlastně vypadá? "Není predátorem, vypadá roztomile," popisuje deník Američanům oblíbenou rybu Čechů.

Norris strávil v Praze na konci listopadu tři dny. Pro T-Mobile natočil pět dvacetivteřinových spotů a tři desetivteřinové "ochutnávky". Dobře promyšlená reklamní kampaň se stala hitem Vánoc.

T-Mobile kampaní s populárním hercem vsadil na jistotu. Na internetu o něm kolují stovky vtipů vyzdvihujících jeho mužnost a sílu a některé z nich v Česku téměř zlidověly. Jeden za všechny: "Bermudský trojúhelník byl původně bermudským čtvercem, než mu Chuck Norris ukopl jeden roh."

Krátce po návratu do USA se Norrisovi splnil jeho sen. Herec, jehož mimo jiné proslavil seriál Walker, Texas Ranger, se stal opravdovým texaským rangerem. Čestné členství mu na počátku prosince udělil guvernér Rick Perry.

 

<%Anketa234%>

 

Reklamy s Chuckem Nortisem

 

Chuck Norris a Vánoční kapr

 

Chuck Norris a notebook

 

Chuck Norris a Bruce Lee

-Alina Holušová,MED

Tagy: reklama T-mobile chuck norris