Připomenutí Medal of Honor Airborne
zdroj: tisková zpráva

Připomenutí Medal of Honor Airborne

30. 10. 2006 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Pryč s linearitou, nastupuje éra dynamiky.

Tak nějak by šlo shrnout představy tvůrců nejnovější hry z populární válečné akční série Medal of Honor, kterou si právě teď po delší době opět připomeneme. Nový projekt se jmenuje Airborne, je vyvíjen na těžce zmodifikované verzi technologie Unreal Enginu 3, díky níž se bude moci pochlubit většími detaily, novým systémem animací či novým systémem animace emocí a zasadí vás do role výsadkáře spojeneckých leteckých sil, vysazeného za nepřátelskou linií, aby posílil pozemní invazní jednotky. Hra bude sestávat z celé série misí, jež nebudou zahrnovat žádné skriptované události. Tyto mise jsou zasazeny do kontextu pěti významných operací 2. světové války. Mohlo by se zdát, že jich tedy zažijete pouze pět, ale ve skutečnosti jich bude deset, protože každou operaci si vyzkoušíte z pohledu dvou různých postav - navigátora Eddieho La Pointa, jehož poslání se budou točit kolem vytyčování zón seskoku a práce s telemetrickým zařízením Eureka; a Boyda Traverse, člena 82. výsadkové, který se spolu s hlavní částí leteckých sil pustí do plnění primárních cílů dané operace.

Na začátku každé herní úrovně tedy budete vy a několik dalších čekat v C-47 na výsadek a zahájení poslání. Mise ovšem nezačne už v letadle nebo někde na zemi, ale přímo v momentě výskoku. Oči byste měli mít otevřené dokořán, protože pod vámi se rozprostře celá oblast, o kterou vám půjde a už zde nastupuje na řadu vaše první rozhodnutí, a to, v které části mapy a kde přesně přistát (dosednout můžete opravdu kamkoliv - na střechu, na ulici, atd.). Od výběru lokace se bude odvíjet celé následující dění.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Každá mise má s sebou nést okolo deseti úkolů, z nichž některé je třeba vyřešit v zadaném pořadí, jiné se budou přizpůsobovat podle situace. Jak a odkud se k tomu kterému poslání propracujete, je na vás. Když vás nepřítel sejme ještě před dokončením mise, ocitnete se zpátky na palubě letounu a můžete štěstí zkusit znovu, třeba s jinou strategií. AI bude v Airborne mnohem rafinovanější než v předešlých hrách. Veškerá NPC si budou uvědomovat prostředí kolem nich a jeho taktické výhody. Kromě toho hra nebude generovat nekonečné množství nepřátel. Bude také neustále sledovat vazbu obou stran na bojišti v rámci celé úrovně, nikoliv pouze tam, kde právě bojujete. Kdykoliv si můžete nechat ukázat taktickou mapu, díky níž budete mít v reálném čase přehled o pohybu přátelských i nepřátelských jednotek. Poprvé v sérii Medal of Honor vám Airborne nabídne systém upgradu zbraní. Příslušenství k tomu určené budete nacházet na bojišti, nicméně, využít je půjde pouze v případě, že dosáhnete kýžené odbornosti v manipulaci s danou zbraní.

Redaktoři magazínů Gamespot, Gamespy a IGN měli možnost vidět MoH Airborne v akci a shodli se jak na tom, že se tento titul jeví být tím nejambicióznějším v celé sérii, tak i na tom, že po vizuální stránce vypadá fantasticky. Než se o jejich slovech budeme moci přesvědčit, ještě nějaký čas potrvá. Vydání hry je naplánováno na první kvartál roku 2007.
zdroj: GamespotIGNGamespy

korgull

Nejnovější články