Co čekat od FPS Red Steel pro Wii?
zdroj: tisková zpráva

Co čekat od FPS Red Steel pro Wii?

20. 9. 2006 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Hru Red Steel jako takovou jsme vám detailně představili již u příležitosti konání GC v Lipsku.

K dříve napsaným řádkům se nyní sluší přihodit další info o FPS projektu z dílen Ubisoftu, v němž se s potížemi budete nuceni vypořádat za použití střelných a sečných zbraní. V prvním případě je řeč o pistolích, různých automatech, brokovnicích, nemá chybět ani práce s oblíbenou odstřelovačkou a nebo s granáty. Ve druhém případě se pak mluví o kataně, kterou využijete ve stylových soubojích tváří v tvář proti členům Yakuzy. V Red Steel přitom vstoupíte do konfrontace se šesti různými klany zmíněné zločinecké organizace, s čímž souvisí skutečnost, že se ocitnete ve vzdálené zemi rytířů Bušidó a že zde tvůrci chtějí mimo jiné přiblížit historii a kulturu Yakuzy.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

V častých střetech s jejími členy využijete ke svému prospěchu hodně interaktivní prostředí (obvykle výbušné objekty jako jsou vozy, hasicí přístroje, apod.) a některé další vychytávky, mezi kterými je na předním místě jakási obdoba bullet-time. Jedná se o featurku nazvanou Freeze Time Mode, během níž dojde k zastavení času a vy máte šanci na seřízení mířidel a nějaký perfektní šťouch, jako je vystřelení zbraně z rukou nepřítele. Budete si moci vybrat tolik cílů, kolik budete chtít, přičemž poté váš hrdina v reálném čase začne jakousi kombo sekvenci. Aby to zase nebylo tak jednoduché tak vždy, kdy opakovaně vstoupíte do tohoto módu, budete mít ve zmíněné pauze stále méně času. U šermování se počítá jednak s využitím obou padů, tedy propojených wiimote a nunchuku, ale také s vytvářením vlastního stylu boje. Své si k tomu určitě řeknou dva učitelé šermu, s nimiž budete mít ve hře tu čest. Ovšem konečným cílem není vyhladit členy Yakuzy, ale získat jejich respekt právě skrze bojování.

Během střetů s přesilou nepřátel se připravte na okamžiky, kdy v případě zabití jejich lídra zbytek účinkujících buď vezme nohy na ramena (pokud ještě nějaké budou mít, ale tak drsné jako Kill Bill to patrně nebude, byť americký rating má visačku M - for mature) nebo se vám vzdá. AI oponentů vám však nemá dát vydechnout, očekávejte hodně agresivní soupeře s dispozicemi jako je střelba zpoza rohů, apod. Ubisoft zatím nemá moc co říci k online parametru, částečně také proto, že online sféru Nintendo pro third-party scénu zprovozní až v příštím roce. Nicméně v rámci multiplayeru bude přítomno hraní na jedné konzoli a to až pro čtyři hráče (tedy s příslušným rozdělením obrazovky) ve versus kláních, jež by mohla být skutečně zajímavá. Doufejme, že se tvůrcům podaří vyladit ovládání, což bude zcela klíčový element koneckonců nejenom pro tuhle akci.
zdroj: PR

mart

Nejnovější články