Fincentrum v českém fotbalu: Okresní přebor pobaví diváky

- Tiskové zprávy autor: Redakce NašePeníze.cz

Skupina Fincentrum, nejvýznamnější firma v oboru finančního poradenství v ČR, spustila svou první televizní kampaň na podporu unikátního produktu TREFA.

Placeholder

Placeholder,zdroj: Archiv

Sérii sponzorských vzkazů 16 dílů seriálu připravilo Fincentrum ve spolupráci s Generali Pojišťovnou, spolutvůrcem pojistného produktu pro fotbalové kluby TREFA.

Pojišťovna Generali a poradenská společnost Fincentrum představily společně s ČMFS unikátní projekt TREFA v polovině srpna. Díky Trefě získají neprofesionální hráči kvalitní pojistnou ochranu za nízkou cenu, jejich kluby navíc dostanou tolik potřebné finance pro další rozvoj a výchovu nových talentů.

Sponzoring seriálu Okresní přebor není vybrán náhodně. „Prvním faktorem výběru je samozřejmě shodná cílová skupina diváků seriálu a potenciálních klientů pro pojištění TREFA. Druhou je pak rostoucí angažovanost skupiny Fincentrum v českém fotbale,“ uvedl Petr Stuchlík, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Fincentrum.

Sponzorské vzkazy před seriálem Okresní přebor budou mít formu krátkých fotbalových příběhů, jejichž cílem je – stejně jako u samotného seriálu – diváky u televizních obrazovek především pobavit. Ve sponzorských spotech si zahrají takové osobnosti, jako je současný manažer fotbalové reprezentace Vladimír Šmicer, internacionál Ladislav Vízek nebo známá modelka Dominika Mesárošová.

16 dílů sponzorských vzkazů vzniklo ve spolupráci týmu Vojtěcha Nouzáka, mimo jiné režiséra zábavného pořadu Show Jana Krause a agentury Relative PR.

Fincentrum podporuje český fotbal dlouhodobě. Od roku 2006 podporuje FK Teplice, od letošního srpna se pak stala generálním partnerem krajských soutěží v ČR, které se nově jmenují Fincentrum krajský přebor.

Tagy: seriál fotbal fincentrum Okresní přebor diváky