Oznámení CRPG Omega Project
zdroj: tisková zpráva

Oznámení CRPG Omega Project

29. 12. 2005 10:10 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Dnes přinášíme dobrou zprávu pro všechny ty, kteří si oblíbili žánr RPG a zejména pak ty hry, jež jsou situovány do cyberpunkového světa.

Vývojářský tým DarkEdge Studios totiž v současné době na jedné takové CRPG pracuje. Jmenuje se Omega Project a v naší galerii můžete vidět pár prvních artworků, které znázorňují jak některé z postav, s nimiž se v této hře setkáte, tak i náhled na Eden City, což je město, kde to všechno začne. Časově je děj zasazen do skutečně hodně vzdálené budoucnosti. Bude to doba hříšná, plná korupce a chamtivosti. Hlavním hrdinou příběhu, který se bude točit okolo únosu dcery presidenta, je jistý Rick Cypher (tvůrci nicméně zvažují možnost, aby si jej hráči mohli pojmenovat podle svého), příslušník Edenské policie.

Herní svět je tvořen vrstvami. Každá z nich na vás dýchne jinou atmosféru. Tou první svrchu je již zmíněné Eden City. Je to místo technicky nejvyspělejší, luxusní, obývané jen těmi nejbohatšími z bohatých. Je to zároveň jediná vrstva, která se může těšit ze slunečního svitu. Druhou je tzv. Filtermetropolis, což je takový koktejl uspěchaného Tokia, létajících aut, robotů všeho druhu, s příměsí lehce znečištěného vzduchu, okořeněné sexem, drogami a rock&rollem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Dále je tu Taxscoom. Maličko pustina tvořená troskami budov padlých během předešlé války, rozpadajících se v prach, jenžto se nikdy nemá šanci usadit. Zdejší gangy se řežou od rána do rána, přežít dokáže jen ten nejschopnější. Těsně nad nejspodnější vrstvou se nachází vrstva, resp. spíše jedno obrovské vězení pro trestance a kriminálníky všeho druhu. Je to zóna ostře střežená a zároveň příšerně přecpaná. A konečně tu máme vrstvu nejspodnější - povrch Země.

Technologie pohánějící tento titul byla vyvinuta přímo v dílnách DarkEdge Studios. Co se týče perspektivy, Omega Project bude pojata podobně jako Fallout, tedy izometricky. Kameru bude možné přibližovat a oddalovat, nikoliv však otáčet. Průběh hry ovlivní vaše počáteční volba rozvržení schopností hrdiny, které se budou klasickým způsobem dále rozvíjet. Vedle ozbrojeného boje se zde dočkáte i boje neozbrojeného, jenž bude mít rovněž své kouzlo, protože při něm budete moci využít různé techniky a mechanické upgrady. Souboje mají probíhat v reálném čase, přičemž nemá chybět funkce pozastavení kvůli případným taktickým úpravám. Možná se dočkáte i efektu "bullet time". Všechno je to zatím ve fázi testování. Jde tedy spíše o návrhy, které se mohou časem ještě výrazně změnit. Další podrobnosti se můžete dočíst na oficiálních stránkách, a když si troufnete, tak se můžete pokusit vývojářům pomoct svými náměty. O termínu vydání je zatím hodně předčasné hovořit.
zdroj: RPGDot

korgull

Nejnovější články