Detaily o Battlefield: Bad Company
zdroj: tisková zpráva

Detaily o Battlefield: Bad Company

12. 9. 2006 11:11 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Zatoulaná partička žoldáků neuposlechne příkazy a jde si s někým vyřídit osobní účty.

Podmanivého singleplayerového zážitku, který žene kupředu příběh, chtějí Digital Illusions dosáhnout v Battlefield: Bad Company, na jehož srpnové oznámení navazujeme podrobnostmi. Dějištěm této FPS se stane dramatický, ale zároveň uvěřitelný euroasijský konflikt, který vypukl v pár let vzdálené budoucnosti a který nabral neočekávaný průběh. Zapomenout máte na klišé o superhrdinech zachraňujících svět - tady se zatoulaná partička žoldáků rozhodne neuposlechnout příkazy a vyřídit si s někým účty, což má být lidsky pochopitelné. Povahu čtyř vojáků i fakt, že si ze sebe umí udělat srandu za každé situace a nešetří ironií, poznáte z in-game cutscén i četných dialogů. Kolegům v týmu však nebudete udílet žádné příkazy, protože vás mají sami následovat nebo vás trochu popostrčí, jak postupovat dál, zatímco v jiných misích se ocitnete sami.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vývoj Battlefield: Bad Company začal ve stockholmském studiu před více než rokem a na enginu Frostbite se pracuje ještě déle. Dovede vykreslit komplexní, interaktivní a téměř kompletně zničitelné scény, které by konzole staré generace nezvládly, ale na druhou stranu to znesnadňuje vyprávění příběhu. Designéři tento oříšek rozlouskli tím, že dovolí hráči svobodně se zhostit jakékoli výzvy, co se právě objeví, ale musí mít na vědomí, že to ovlivní plnění aktuálních cílů, ať už pozitivním nebo negativním způsobem - například si zhorší svou výchozí pozici, nepřítel se lépe opevní nebo už nebude zaskočen z útoku.

Jak se u této série stalo zvykem, nemůže chybět moderní bojová technika (pozemní, letecká, námořní + desítky kousků nějaké nové explozivní výbavy), kdy zábavnost opět zvítězí nad realističností. Multiplayeru se zúčastní až 24 hráčů. Vyzdvihuje se u něj především dynamicky se měnící bojiště, kde si narozdíl od statického prostředí minulých Battlefieldů sami upravíte vhodnou pozici pro úkryt nebo odstřelování, díky demolici nejbližšího okolí. O slibované PC verzi hry zatím nepadlo ani slovo a jako cílové platformy uvádí EA stále jen X360 s PS3.
zdroj: IGN, Playfrance

jd

Nejnovější články