Obchodní partnery najdete i u společné snídaně podnikatelů a manažerů

- Podnikání autor: Redakce NašePeníze.cz

Již více než 200 firem a živnostníků v České republice se pravidelně setkává na tzv. obchodních snídaních, které se specializují na sdílení informací, referencí, poskytování kontaktů a doporučení v oblasti byznysu, obchodu a podnikání.

BforB je příležitost pro každého podnikatele, majitele firmy, profesionála vybudovat si nový obchodní kanál, Foto:SXC

BforB je příležitost pro každého podnikatele, majitele firmy, profesionála vybudovat si nový obchodní kanál, Foto:SXC,zdroj: NašePeníze.cz

Jedním z prvních klubů v České republice je networkingový projekt Business for Breakfast, který svou pravidelnou činností poskytuje podnikatelům a organizacím zázemí pro jednání, sdílení kontaktů a obchodních příležitostí, a to již dva roky. Koncept funguje na základě tří hlavních pilířů – poznat, porozumět a důvěřovat. Členové klubů se setkávají se svými obchodními kolegy každé dva týdny na pravidelných setkáních a předávají si obchodní příležitosti. Díky těmto hodnotám totiž lze s důvěrou doporučit své klienty kolegům v klubu a naopak.

„Naším cílem je změnit atmosféru podnikání v celé České republice, vytvořit lokální místa „důvěry“, která budou pracovat ve prospěch místních firem. Pomáháme utvářet mezi podnikateli takové vztahy, ve kterých konkurenci nahrazuje spolupráce, vzájemná důvěra, podpora a sdílení kontaktů,“ říká Kamila Zárychtová, ředitelka BforB v České republice.

BforB je příležitost pro každého podnikatele, majitele firmy, profesionála vybudovat si nový obchodní kanál, prostřednictvím kterého může rozvíjet svoji firmu způsobem, který právě potřebuje, získávat nové kontakty a doporučení pro svoji firmu a napojit se do bohatého zdroje informací a zkušeností z jiných oborů. V ČR působí přes dva roky a v současnosti má více jak 20 klubů v různých městech po České republice (např. ve Zlíně, Praze, Hradci Králové, Brně, Ostravě, Pardubicích, Liberci a Plzni).

K. Zárychtová k tomu dále dodává: „Náš koncept je dlouhodobé povahy a všichni, kteří pochopí jednoduché principy úspěchu networkingu a doporučení, tak mohou jedině získat. Jedná se pak o vytvoření dlouhodobého a stále se rozšiřujícího „obchodního kanálu“, který nezruší ani výkyvy ekonomických krizí, protože i za doby krize obchody fungují, ale dvakrát se rozmyslíte, komu byznys dáte. V případě opravdu pevných vztahů a důvěry to můžete být stále vy.“

Každý regionální klub umožňuje jen jednomu zástupci reprezentovat jeden obchodní segment. Je koncipován pro 30 členů, kterým zajišťuje exkluzivitu v oboru. Navíc je možnost se zúčastnit tzv. na zkoušku.

Kalendář akcí v jednotlivých regionech je k dispozici na stránkách: www.obchodnisnidane.cz