Taktická FPS Rogue Warrior oficiálně
zdroj: tisková zpráva

Taktická FPS Rogue Warrior oficiálně

27. 10. 2006 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Autobiografické příběhy Dicka Marcinka chytly nejednoho čtenáře. Nyní je bude moci i zažít, aniž byste museli do Koreji.

Včera jsme sice psali, že k tomuto oficiálnímu oznámení má dojít až začátkem listopadu, ale vzhledem k tomu, že se neoficiální střípky o nové FPS s názvem Rogue Warrior rozletěly do světa jako viry ptačí chřipky, rozhodla se asi společnost Bethesda déle neotálet a vyjít s barvou ven co nejdříve. Díky tomu jsme se dnes dočkali nejen podrobnějších informací, avšak rovnou také sady prvních sedmi screenshotů, které najdete v naší galerii.

Rogue Warrior má být podle tiskové zprávy autentickou taktickou first-person střílečkou na motivy série autobiografických bestsellerů Richarda (Dicka) Marcinka, bývalého člena US. Navy SEAL a zakladatele SEAL Team Six, první protiteroristické jednotky amerického námořnictva a Red Cell, jednotky vytvořené za účelem testování protiteroristických schopností námořnictva pro vysoce zabezpečené základny, nukleární ponorky, lodě, a jiné domnělé "bezpečné oblasti". Hra je vyvíjena pro Xbox 360, PS3 a PC studiem Zombie Inc. ve spolupráci s Bethesdou a vyjít má koncem roku 2007.

Děj Rogue Warrior bude úzce spjat s příběhem, jehož součástí jsou týmové taktické konflikty. Hráči se jich budou účastnit ve vydatných souvislých levelech využívajících streamovací technologie Unreal 3. Ústředním prvkem singleplayerového i multiplayerového zážitku má být myšlenka volně uspořádávaných bojišť, kde bude hráčům poskytnuta volnost ve výběru způsobu dokončení daného cíle, takže zde bude prostor pro kreativitu a překvapení, namísto těžce naskriptovaných událostí a pevně stanovených prostorů, tak tradičních v tomto žánru. Pokročilý systém AI zařídí, aby se NPC chovaly a bojovaly realisticky, viděly a slyšely se navzájem a reagovaly jako tým.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Multiplayer Rogue Warriors na vás chystá 10 herních módů (až pro 24 hráčů) a již včera zmiňovaný systém sestavování map z dílců vybraných všemi týmy. Díky tomuto zřízení budete moci složit více než 200 map odehrávajících se ve dne i v noci. K tomu byste také měli vědět, že součástí kampaně bude kooperativní mód až pro čtyři hráče a s možností připojit/odpojit se k již běžící hře kdykoliv a bez nutnosti se probírat jakýmikoliv menu nebo ukládat proces. V singleplayerové části jinak ztvárníte roli Dicka Marcinka, vůdce elitní SEAL jednotky uvězněné za nepřátelskou linií v Severní Koreji, při tajné misi, jejímž cílem je zhodnotit, jak velkou hrozbu představuje severokorejský nukleární arzenál. Když mezi Severní a Jižní Koreou propukne válka, budete se muset pokusit dostat svůj tým zpátky do Jižní Koreje, a to s velmi omezenými zásobami, bez jakékoliv pomoci a navíc obklopeni nespočtem nepřátel. Vaše cesta povede přes rozličná, netradiční prostředí, včetně krytu pro ponorky, komplexů pro rozebírání lodí, vězeňské tábory, ad.

Kolegové ze zahraničních médií byli přítomni předváděčce, v jejímž rámci se Marcinkův SEAL tým přiblížil severokorejskému vrakovišti lodí. Levely jsou prý tak velké, aby vám poskytly potřebnou flexibilitu pro vaší taktiku, volnost pohybu jako v TES IV: Oblivion nečekejte. Způsobů řešení daných situací bude více a každé z nich bude mít nějaké své výhody i nevýhody. Nepřátel během svého dobrodružství potkáte spoustu. Z počátku to budou prý jen severokorejští branci, avšak čím blíže budete frontovým liniím, tím více se budete střetávat s elitou speciálních sil Severní Koreje, kteří se svými schopnostmi vyrovnají vašim. Jak už bylo naznačeno, NPC budou inteligentní, což mj. znamená i to, že když zneškodníte některého důstojníka, další se po něm začnou shánět a nezůstane to jen u vysílaček.

Ač jsme na začátku uvedli, že jde o FPS, z dojmů redaktora Gamespotu vyplynulo, že se budete moci mezi pohledem vlastních očí a perspektivou třetí osoby volně přepínat, podle vlastních preferencí (hra nemá HUD). Rogue Warrior prý půjde hrát jednak jako týmová taktická hra (pomocí jednoduchých příkazů určujete kolegům, co mají provést), tak i jako akce stylu "běž a střílej", při níž vás spolubojovníci pouze následují tam, kam zrovna běžíte. A bude tu i prostor pro špionážní prvky, stejně jako pro líčení pastí. Jak to vypadá, součástí hry budou také různá vozidla, ale nezdá se, že by je bylo možné řídit. Spíše budou sloužit jako dekorace, která se ovšem nevyhne v rámci vřavy poničení, a to údajně značně realistickému.
zdroj: PR, Gamespot, IGN

korgull

Nejnovější články