Masivně multiplayerová FPS Huxley v akci
zdroj: tisková zpráva

Masivně multiplayerová FPS Huxley v akci

9. 2. 2006 12:12 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Masivně multiplayerová online FPS Huxley korejských Webzen je jedním z těch děl, které vidí budoucnost lidstva velmi černě.

Vypráví o děsivé apokalypse, jež málem zničila Zemi. A co nezvládl Vesmír, to se nyní snaží dokonal s jeho pomocí lidé. Respektive to, co se z nich vyvinulo. Stojí tu proti sobě celkem tři frakce, i když pouze dvě jsou hratelné - Sapiens (víceméně skutečně lidé) a Alternatives (mutanti). Pro úplnost, tou třetí jsou Hybridi (kombinace dvou předešlých). Obě hratelné skupiny se dále ještě dělí na podskupiny, z nichž každá má své specifikum, tak jako se liší už jedna rasa od druhé. Jestli vás zajímají podrobnosti, přečtěte si rozsáhlé dvoudílné preview (1, 2) magazínu GameSpy. Obrázky najdete v naší galerii.

Každá z frakcí bude mít své hlavní město, které bude takovým zázemím. Najdete tam obchody, hospůdky, obytné čtvrtí, prostě vše, co je potřeba. Důležitou roli v Huxley bude hrát systém vývoje postaviček. Díky němu se má v průběhu hraní výrazně měnit herní styl, namísto toho, aby se vaše postavička pouze zdokonalovala ve svých schopnostech. Něco takového mají zajistit dvě složky systému vývoje postav - vertikální (ovlivní schopnosti) a horizontální (ovlivní herní styl). První souvisí především s PvE záležitostma (nabírání zkušeností řešením úkolů - stropem má být úroveň 50, apod.), druhý se systémeme hodností a PvP.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Úkoly prý budete získávat podobně jako se to děje v EQ 2. Narazíte na někoho označeného určitým symbolem nad hlavou, anebo zadání dostanete od důstojníka, který má ve vaší frakci tyto věci na starost. Questy to budou dvou typů - související s příběhem a s podzemními kobkami. Jak to navíc vypadá, budete si muset dávat pozor nejen na to, jak úkol vyřešit, ale také, aby nebyl zmařen někým dalším. V takovém případě dojde na PvP část hry, která má dokonce převažovat. K bojům bude docházet ve vyhrazených zónách (Battle Zone), na něž budete dopraveni spolu s dalšími účastníky, včetně NPC, prostřednictvím transportního systému. Tyto zóny prý pojmou i více než stovku hráčů najednou a díky streamu budou prosty zdržování nahráváním.

Mimochodem, Huxley svým hráčům nabídne i možnost tzv. (P2P peer-to-peer) soubojů, které nijak nesouvisí s hrou jako takovou, natož pak s vývojem postavičky, ale rozhodně mohou být velmi zábavné a snad i poučné, protože si v nich nanečisto vyzkoušíte, co by vás jinak stálo krk. Pravděpodobně díky nim také získáte respekt. Podle GameSpy je Huxley velmi ambiciózním projektem. Postaven je na technologii Unreal enginu 3.0 a vedle verze pro PC zniká zároveň i verze pro X360. Z GameSpy pochází druhý trailer (10 MB / 44 MB, WMV), který v minutě a půl úchvatných in-game záběrů pod šedivými mraky, kterými místy prosvítají paprsky Slunce, zachycuje střet přeživších lidí, v robotické výstroji nebo na vznášedlech, s nabíhajícími pavoučími monstry, jejichž vůdce jako by z oka vypadl netvorovi z dřívějších propagačních obrázků na Unreal engine 3.0.
zdroj: GameSpy

korgull

Nejnovější články