Rozhovor o Armed Assault a nástupci Flashpointu
zdroj: tisková zpráva

Rozhovor o Armed Assault a nástupci Flashpointu

28. 2. 2006 20:20 | Rozhovor | autor: Redakce Games.cz |

Na domácím webu Czech Games Magazine, specializovaném na české hry, uskutečnili zajímavý rozhovor se zástupci Bohemia Interactive Studia o jejich nejbližších dvou počinech, opět z rodu vojenských simulací - Armed Assault (léto 2006) a Operation Flashpoint 2 neboli tzv.

Armed Assault zdroj: tisková zpráva Game 2 (nejdříve 2007). První část bezmála čtyřicetiotázkového interview pojednává o velikosti, rozdělení a sídle vývojářského týmu, o rozchodu s Codemasters, zdali je Armed Assault pracovní nebo finální název, co si myslí o konkurenčním Enemy in Sight, kde se hra odehrává, jestli potkáte nějaké zástupce zvířecí říše nebo jak přesně byl vylepšen engine. Ve druhé části se dozvíte o HW nárocích, zdokonalení umělé inteligence, možnosti připojit se do rozehraného multiplayerového klání, z jakých předloh tvůrci čerpají, jestli se dočkáme české verze a v závěru ještě nechybí pár odpovědí o Game 2 - v jaké fázi se nachází, čím se přiblíží RPG, jak se bude lišit fyzika nebo jak velká mohou být města ve hře.
    Na jakém engine hra poběží a jaké zásadní změny přinese?

    Armed Assault je stejně jako jeho předchůdce Operation Flashpoint zaměřen hlavně na boj z dálky v obrovském otevřeném prostoru, a i když děláme pokusy s nějakými alespoň jednoduchými možnostmi, jak zneškodnit protivníka nablízko, zápasení rozhodně nečekejte. To se týká i skákání, které ve hře určitě nebude, i když plůtek bude možné překonat jinak.

    Hra poběží na vylepšeném enginu Operation Flashpoint: Elite, což přináší zejména větší rozhled nebo možnost hraní obřích multiplayerových bitev. Rovněž je možné zobrazit podstatně větší počet jednotlivých stromů, které lze za pomoci dostatečně silného stroje vyvrátit i s kořeny a vyrobit si tak nečekaný průsek. Vítanou změnou bude i podstatně detailnější městské prostředí a rozšířené možnosti ničení objektů. Vodní toky ve hře zpracovány v určité omezené míře budou včetně možnosti řídit bojová plavidla, ale plavat zatím nelze. Tunely zatím ve hře nenajdete... [více v 1. a 2. části rozhovoru na CGM]
zdroj: CGM

Nejnovější články