Studiem Stormfront. Její příběh, na jehož tvorbě s vývojáři spolupracuje i slavný spisovatel R. A. Salvatore, vypráví o třech hrdinech - Illius, Rannek a Zhai. Jsou to válečníci (a válečnice - Zhai), kteří nemají dohromady nic moc společného. Každý z nich ovládá jiný styl boje, každý z nich by si nejraději šel svou cestou. Osud je však svedl dohromady, aby čelili společné, nevysvětlitelné hrozbě.
Magazín GameSpy včera vydal
rozhovor, ve kterém zpovídá zástupce vydavatele ohledně odlišností PC verze. A nač se tedy můžete těšit? Po grafické stránce má hra zkrátka demonstrovat skutečné možnosti této platformy. Ovládání bude podobné jako u akcí a stříleček, používat budete klávesnici i myš, přičemž klávesnice zajistí pohyb a myš směr a útok. V případě zájmu však budete moci sáhnout i po různých jiných ovládacích systémech (gamepady, joysticky).
Bohužel prý v tuto chvíli není v plánu žádný multiplayerový mód, natož pak kooperativní hra. A to jak ve verzi pro PC, tak i v těch ostatních. O Demon Stone se totiž uvažuje jako o single-playerovém zážitku, který bude svým provedením připomínat film. Navíc, jejím základem má být tzv. "switch-to-the-fly" mechanismus, který se prostě s multiplayerem příliš neslučuje. Jde o věc, jejíž využití v bitvách může mít zásadní vliv na výsledek boje. Je to vlastně přepínání se mezi jednotlivými postavičkami týmu v reálném čase. Nicméně, otázka multiplayeru prý není uzavřena pro případná budoucí pokračování titulu. Jinak, pokud jde o obsah, mají být všechny verze Demon Stone shodné. Zajímá-li vás tento projekt, jehož vydání je naplánováno na letošní listopad, blíže, navštivte GameSpy, kde se během posledních pár dní vyrojila celá řada článků a rozhovorů na toto téma.
9. 9. 2004 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Jak jsme vás informovali v poslední den první poloviny prázdnin, nová D&D záležitost od společnosti Atari - Demon Stone, dlouho uváděná pouze v souvislosti s konzolemi, je vyvíjená také pro PC.
zdroj: GameSpy