Odsun české adventury Until Im Gone
zdroj: tisková zpráva

Odsun české adventury Until Im Gone

6. 2. 2006 0:01 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Pouze sedmnáctiletý Roman Navrátil z domácího nezávislého týmu Faraway Studios nám před okamžikem poslal nemilou zprávu, že byli nuceni odložit vydání hororové freeware adventury Until I'm Gone z února minimálně na květen tohoto roku.

Z různých důvodů si původně přáli vydat hru v zimním období, kdy je ještě venku trochu sněhu, ale vývoj bohužel nešel tak rychle, jak by si přáli. K tomu se přidalo několik komplikací, jako odchody a příchody nových členů, méně času kvůli práci, technické problémy atd. Při té příležitosti také vypustili několik čerstvých obrázků v rozlišení 1024x768, které jsme spolu s těmi nedávnými přidali do galerie.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

O příběhu nebo technickém zpracování Until I'm Gone, které chce jít ve šlépějích Syberie, avšak bude zdarma ke stažení, se dozvíte základní informace v našem říjnovém článku. Jinak doporučujeme přečíst rozhovor na Hry.Sme.sk, kde se hovoří o předchozích projektech a zkušenostech tvůrců, kolik času projektu denně věnují, zájmu několika vydavatelů (které však odmítli z rozumných důvodů), možné změně názvu, příklonu k psychologickému thrilleru, odhadované herní době (8-10 hodin), obtížnosti či realistickém pohledu na možnost zakomponování dabingu do hry. Ta má obsahovat přibližně 55 scén, které by měly navodit pocit, že jste opravdu někde "tam", daleko od civilizace, obklopeni nebývale silným blizardem.
zdroj: PR

jd

Nejnovější články