Jedna je určena pro Xbox a druhá pro PS2. Jak víte, PC verze je rovněž ve výrobě, ovšem podle tiskové zprávy byla odložena až na začátek příštího roku, prý aby svým příznivcům dokázala nabídnout ona plánovaná průkopnická vylepšení. Podrobnosti ohledně tohoto kroku bychom se prý měli dozvědět už v brzké době. Zatím se nechte pozvat alespoň do naší galerie, kam dnes přibyla čtveřice nových screenshotů.
nové obrázkykompletní galerie
Ghost Recon 2 pro PS2 se má od svých nevlastních sourozenců pro Xbox a PC lišit nejen co do vývojářského týmu, který na ní pracuje (mimochodem je to stejné studio, které má na svědomí PS2 verzi Splinter Cell). Jednak je od základu vyrobena právě speciálně pro tuto konzoli, a pak se navíc bude odehrávat čtyři roky před událostmi popisovanými v xboxové verzi. Specifikum PS2 verze Ghost Recon 2 spočívá rovněž v použití Unreal enginu a fyziky Havok (rarita mezi PS2 tituly); verze pro Xbox a PC je stavěna na enginu vyrobeném přímo jejich výrobci - studiem Red Storm Entertainment.