Bezkonkurenčně nejatraktivnější obrázek s třemi divočáky trochu připomíná Gothic III, z jiných dýchne atmosféra Oblivionu a ty s městem zase dají vzpomenout na předchozí díl tohoto RPG vzhledem k architektuře budov či spleti uliček. Nechybí ani ukázky travnatých luk se stromy v přírodě.
Na začátku Neverwinter Nights 2 se stanete obyčejným (průměrným) vesničanem, kterého budete moci sledovat z klasického nadhledu shora s volitelnou možností přiblížit kameru za jeho záda do third-person perspektivy. Podobně jako Zaklínače, i tuto hru pohání grafický engine Aurora od BioWare, který byl prý citelně vyšperkován a nezměněny v něm zůstaly jen skripty a systém pro tvorbu modifikací, s jehož zabudovanými nástroji půjde snadno vytvářet vlastní dobrodružství. Vedle standardního bestiáře ze světa Dungeons & Dragons potkáte pár zbrusu nových příšer vymyšlených autory z Obsidian Entertainment, jako právě ony divočáky nazvané Bone Spider.
Na více aktuálních informací z PC Gameru si ještě musíme počkat, ale spoustu jiných naleznete v našich dřívějších článcích. Pokud nedošlo k nějakému posunu, mělo by se NWN2 objevit v létě 2006.
zdroj: ICQ