Multiplayerové módy Gears of War
zdroj: tisková zpráva

Multiplayerové módy Gears of War

11. 10. 2006 14:14 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Co bude smyslem síťových typů hry War Zone, Assassination a Execution?

Očekávaná a mílovými kroky se blížící akce pro Xbox 360, kterou jsme nedávno blíže nastínili skrze první dojmy, nabídne vedle singleplayerové kampaně také příjemné multiplayerové vyžití. V obou případech nicméně platí pohled na dění ze třetí osoby, který je podle hlavního designéra Cliffa Bleszinskiho velmi důležitý pro lepší atmosféru a větší vtažení hráče do bojové situace. V níž probíhá zajímavá interakce také s vaším malým týmem vojáků, zasazená přitom do tematicky odlišných herních prostředí, jako jsou městské rozvaliny, deštný prales či zpustlá zimní zahrada. V rámci hraní ve více lidech může být hodně zajímavý co-op trochu na způsob tomu použitému v Halo, tzn. dílčímu zjednodušení právě hrané singleplayerové kampaně, kde vám namísto počítačem ovládaného spolubojovníka podá pomocnou ruku kamarád a to v kterýkoliv okamžik právě rozehrané akce. V případě versus se máte dočkat střílení na středně velkých mapách, přičemž padlí musí čekat až na konec klání, aby se v eventuálně dalším střetu mohli znovu zapojit do hry.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Do hry, u které se logicky uvažuje o budoucím rozšiřujícím se obsahu ke stažení, jako jsou právě multiplayerové mapy, ale bližší detaily nejsou v tuto chvíli ozřejmeny. Jinak je tomu u výše naznačeného versus s výše řečeným pravidlem o jednom životě. Mluví se o herních módech, kde bojujete čtyři proto čtyřem, neboli osm lidí je maximální počet pro tyhle hrátky. Kdo zůstane poslední na nohou v módu War Zone? V rámci Assassination pak zase vítězí ti, co zabijí dopředu zvoleného lídra z týmu nepřátelské grupy. A pak je tu Execution, ve kterém soupeře musíte odstranit ze hry buď atakem na blízko (jinak se znovu vrací na scénu :), k čemuž přijde vhod speciální pila implementovaná na zbrani, a nebo headshotem. Možná by se řadě lidí zamlouvala o něco početnější účast v týmových přestřelkách, jakož i během co-op válčení, kde je pamatováno pouze na dva současně spolupracující hráče, nicméně lze čekat, že v pokračování (na což se v tuto chvíli v Epic Games oficiálně tváří, jako že se jich to netýká) bude tohle číslo navýšeno. Každopádně nejenom v tento moment budou na pořadu dne strategické postupy á la notně přechválené Brothers in Arms, kde bude důležitá krycí palba pro přesun a následné napadení soupeře z nekrytého boku!

mart

Nejnovější články