Ačkoli světu byl tento titul oficiálně představen až dnes, jestli si vzpomínáte, my jsme už o něm psali dříve. To když jej chlapci z Mindware prezentovali případným vydavatelům na letošní E3. Tehdy jsme vám také nabídli nějaké screenshoty a trailer. Od té doby vývoj ale samozřejmě pokročil, což mají demonstrovat dnešní nové ukázky.
Voodoo Nights je vyvíjena pro PC a Xbox 360. Jak se svěřuje Karel Papík v rozhovoru pro magazín TVG, inspiraci tvůrci hledali ve filmech jako Smrtonosná zbraň, Mizerové či Starsky a Hutch. Co mají tyto filmy společného? Vyskytují se v nich dva hlavní hrdinové, jejichž vzájemný vztah je výrazným prvkem děje. Tak nějak to má být také ve Voodoo Nights.
Děj je zasazen do jakéhosi města podobného New Orleans. Navštívíte prý spoustu různých lokací, včetně jatek. Hlavní protagonisté se jmenují Jack a Samuel. Jsou to policisté na stopě gangu, který ovládá stejně dobře zbraně jako magii Voodoo. Akce ve hře je přímo závislá na rychlé a dynamické spolupráci těchto dvou postav. Hráč přímo ovládá vždy pouze jednu, té druhé v té chvíli může zadávat jednoduché rozkazy jako "jdi sem", "kryj mě", apod. Kdykoliv je možno se mezi nimi přepnout. I když, v první misi prý budete hrát pouze s prvním hrdinou, až později se přidá druhý. Každý z nich navíc vládne jiné zbrani. Například Jack disponuje brokovnicí a Samuel puškou. První je vhodná spíše na menší vzdálenosti. Později se dostanete i k dalším typům zbraní a dokonce i kouzlům Voodoo.
Pokud se dostanete do situace, kterou půjde jen těžko zvládnout, bude hra nabízet speciální mód zvaný DeadTime. Jde vlastně o určitou formu dnes velmi populárního zpomalení pohybu. Tím se dostáváme k technologii, jež hru pohání. Voodoo Nights je postavena na vylepšené verzi enginu MENG, který Mindware využili i v jejich dřívějším projektu. Vydavatele titul ještě nemá, ale pracuje se na tom. Mimochodem, ve výše zmíněném rozhovoru jsou patrné jisté náznaky, že se můžete těšit i na online multiplayer.