Omluva vývojářů za chyby v Gothic III
zdroj: tisková zpráva

Omluva vývojářů za chyby v Gothic III

26. 10. 2006 22:22 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Mike Hoge, designér RPG série Gothic (fansite), včera na jednom z fór zveřejnil oficiální prohlášení Piranha Bytes k situaci okolo nedávno vydaného třetího dílu (exkluzivní recenze).

Omlouvá se v něm za Gothic III a stejně tak se omlouvá zklamaným fanouškům. Vývojářské studio tak přiznalo své chyby, což nebývá zvykem. Věděli, že vydají hru plnou bugů, protože podcenili jejich odstranění před odevzdáním goldmasteru do lisovny, odkud se jim už jednou v minulosti vrátil z důvodu neodstranitelné chyby programu. Lidé z Piranha ale nejsou z těch, kteří shrábnou peníze a vypaří se. Proto připravují několik dalších patchů, které jsou dnes jediným možným řešením, jak Gothic dopilovat. Ovšem jejich pověst zůstane pošramocena.

V současné době pracují na patchi s pořadovým číslsem 2, který se má zaobírat problematikou umělé inteligence, která ve hře místy snad chyběla. Přepracuje také systém boje s kuší, který byl naprosto nevyhovující, hlavně ve fázích nabíjení zbraně, kdy jste se nemohli hýbat a průběh nabíjení mohlo přerušit snad jen NPC, které vás v této situaci velmi lehko zabilo. Patch má opravit mnohé technické problémy, takže by hra již neměla padat a rovněž bude podporovat fyzické akcelerátory Ageia PhysX.

Problém třetího dílu Gothicu prý tkví i v dialozích, které nejsou vedeny tak do hloubky jako v předchozích dílech. Questy jsou tak spíše povrchní a v mnoha případech vám budou lhostejné. Designér hry tento nedostatek zdůvodňuje nedostatekem času před odevzdáním do lisovny. Zmiňuje se také o funkcích, které z G3 oproti předchozím dílům zmizely - například potápění, šplhání po skalách, okolo kterých se objevovaly velmi plamenné diskuze na fórech a které se neobjeví ani v dalších patchích. Autoři se totiž domnívají, že by Gothicu jen uškodily a jsou tak definitivně pryč ze hry.

Reakce některých fanoušků na toto prohlášení Mika Hoge, hlavně díky jeho poslední větě "V budoucnu si již nevezmeme tak velké sousto v podobě obřího světa jako nyní" jsou velmi odmítavé a vzbudily vlnu nevole. Je nutné dodat, že svět v Gothicu je jednou z jeho největších předností a jeho případné zmenšení by byl jen krok zpět, i za cenu propracovanějších rozhovorů a questů.

azazen

Nejnovější články