V létě roste počet asistenčních zásahů o 25 procent

- Tiskové zprávy autor: Redakce NašePeníze.cz

Nová asistenční služba ČP ASISTENCE je klientům České pojišťovny k dispozici od 1. března letošního roku, kdy začala poskytovat služby motoristům. V květnu pak své aktivity rozšířila také na asistenční zásahy k majetkovému a životnímu pojištění ČP.

Placeholder

Placeholder,zdroj: Archiv

Za první dva měsíce provozu řešila více než 10,5 tisíce příchozích hovorů motoristů a průměrná čekací doba na spojení s operátorem činila méně než 10 sekund.

 

„V zahraničí nejvíce zasahujeme v Německu, kde evidujeme čtyřikrát více případů motoristů v nouzi, než ve Francii, která za ním s odstupem následuje. Další co do četnosti případů jsou Polsko, Slovensko, Rakousko, Itálie a pro někoho možná poněkud překvapivě i Velká Británie,“ říká Jaroslav Hanzlík, výkonný ředitel společnosti ČP ASISTENCE.

 

„V nadcházejícím období prázdnin očekáváme 25% navýšení počtu příchozích i odchozích hovorů. Také v létě je nejvíce zahraničních případů z Německa, dochází však k výraznému zvýšení počtu asistenčních zásahů v Chorvatsku, Itálii a Rakousku,“ dodává Jaroslav Hanzlík.

 

Asistenční služby jsou u České pojišťovny automatickou součástí drtivé většiny produktů. Motoristé se na pracovníky ČP ASISTENCE obracejí nejčastěji (70 % případů) se žádostí o pomoc v případě poruchy vozidla, zbývajících 30 % pak připadá na situace spojené s dopravními nehodami. V oblasti majetkového pojištění volají klienti asistenční službu nejčastěji z důvodu zabouchnutých dveří (70 % případů). Nejsilnějšími dny z pohledu počtu hovorů i řešených případů jsou tradičně pátky a pondělí, naopak „nejklidnějším“ dnem v týdnu je neděle.

Tagy: Česká pojišťovna asistenční zásah