Banka Creditas nalákala klienty na úroky, nyní přitvrzuje po vzoru jiných bank

- Banky autor: Martin Slapnička

Creditas se podařilo nalákat dvacet tisíc nových klientů od ledna letošního roku, kdy se stala bankou. Marketingovým tahem byl úrok na spořicím účtu. Výhodné sazby zůstanou stávajícím klientům, nově založené účty budou od dubna úročeny celkovou sazbou 0,3 procenta.

Ilustrační foto: Naspořené peníze

Ilustrační foto: Naspořené peníze,zdroj: freeimages.com

Vzhledem k enormnímu zájmu klientů se nám podařilo již teď splnit naše cíle, chceme se nyní soustředit na úvěrovou stranu bilance a pečlivě rozložit vložené peníze. Zároveň ale chceme být féroví ke stávajícím klientům,“ říká předseda představenstva banky Vladimír Hořejší.

Prostředky současných klientů budou tak i nadále úročeni základní sazbou 0,5 procenta a bonusovým úrokem 0,6 procenta. Základní sazba nových účtů je od dubna 0,1 procenta a čtvrtletní bonus 0,2 procenta, který získá klient, pokud mu z účtu neodejde v předchozím čtvrtletí žádná platba.

Creditas využila tak jako další banky v době rekordně nízkých úrokových sazeb vyšších úroků jako osvědčenou marketingovou strategii. Historicky takto úspěšně provedla akvizici klientů třeba Air Bank či Zuno,“ komentuje situaci analytik společnosti Chytrý Honza František Bostl.

Tagy: úroky sporeni spořící účet CREDITAS Banka Creditas

Zdroje: ČTK