Cestovka stáhla klienty z Egypta. Jaké kompenzace získali?

- Spotřebitelé autor: Redakce NašePeníze.cz

Právě v těchto dnech uplynula 30 denní lhůta, kterou měla cestovní kancelář Exim tours na vyrovnání s klienty, které předčasně stáhla z dovolené v Egyptě. Někteří z nich dostali nový zájezd. Televizi Nova se ovšem ozvali i tací, kteří od cestovky dostali vyrovnání jiné a podle nich nedostačující.

Nový zájezd. Toho se nakonec dočkala od Exim tours paní Irena Jelínková. Za jedenáctidenní dovolenou zaplatila téměř 26 tisíc korun, stihla z ní vyčerpat ale jen tři dny. Z počátku jí cestovka nabízela jako kompenzaci voucher se slevou 5 tisíc korun, podr

Nový zájezd. Toho se nakonec dočkala od Exim tours paní Irena Jelínková. Za jedenáctidenní dovolenou zaplatila téměř 26 tisíc korun, stihla z ní vyčerpat ale jen tři dny. Z počátku jí cestovka nabízela jako kompenzaci voucher se slevou 5 tisíc korun, podr,zdroj: NašePeníze.cz

Nový zájezd. Toho se nakonec dočkala od Exim tours paní Irena Jelínková. Za jedenáctidenní dovolenou zaplatila téměř 26 tisíc korun, stihla z ní vyčerpat ale jen tři dny. Z počátku jí cestovka nabízela jako kompenzaci voucher se slevou 5 tisíc korun, podruhé zase vrácení poloviny z celkové ceny zájezdu, plus 20% slevu na zájezd nový. Jak se ale říká, do třetice všeho dobrého.

"Třetí návrh kompenzace byly dva termíny, s tím, že se nás budou snažit poslat do stejného hotelu, se stejným rozsahem služeb, na těch osm dní, o které jsme přišli," řekla klientka Exim Tours Irena Jelínková.

"Těm, kteří čerpali méně, než 50 % svojí dovolené jsme vrátili 50% ze zaplacené částky nebo jsme jim během září umožnili odletět na týdenní dovolenou do Egypta do stejného hotelu zcela zdarma," tvrdí Stanislav Zíma.

Jenže jak to tak vypadá, Exim tours měří pokaždé jiným metrem. S dalším klientem Tomášem Novotným se totiž vypořádala cestovka úplně jinak a to i přesto, že byl v podobné situaci jako paní Jelínová. Za 11 denní dovolenou zaplatil skoro 29 tisíc, a také z ní stihl vyčerpat pouze 3 dny. Dostal jen omluvný dopis a necelou polovinu z celkové ceny zájezdu.

Klienti Exim tours zuří! V televizi sice slibují adekvátní náhradu, ale to není pravda, říkají

"Nejsem spokojen. Bylo by lepší, kdyby nám nabídli jiný zájezd, ale už se nám nikdo neozval," řekl Tomáš Novotný.

"Klienti v podobné situaci mohou zavolat do cestovky a my mu nabízíme týdenní zájezd do stejné destinace zdarma," dodává Zíma.

Podle Asociace cestovních kanceláří jsou ale obě možnosti vyrovnání Exim tours více než pořádku. Zájezdy do Egypta obnovily cestovní kanceláře 5. září. V současné době je v Egyptě 1850 českých turistů.

Tagy: Egypt kompenzace cestovní kancelář náhrada