Firmení profil na Facebooku. Ano či ne?

- Média autor: Redakce NašePeníze.cz

Osobní profil na sociální síti Facebook má už 350 milionů lidí. A firemní? Ty jsou na tuzemské scéně ještě v plenkách, ale ve světě se svádí „boj“ o každého fanouška již několik měsíců. Pojďme se podívat na reklamní tahy moderních firem podrobněji.

Firmení profil na Facebooku využívají světové značky i malé firmy, Foto: NašePeníze.cz

Firmení profil na Facebooku využívají světové značky i malé firmy, Foto: NašePeníze.cz,zdroj: NašePeníze.cz

Na nedostatek fanoušků si rozhodně nemůže stěžovat společnost Coca-Cola, která má přes 5 milionů fanoušků. Kávový koncern Nespresso zase sází na každý produkt zvlášť, to znamená, že se můžete stát fanouškem té kávy, jejíž chuť máte nejraději.

 

TIP: NašePeníze.cz na Facebooku, staňte se fanouškem.

 

České firmy již také objevují Facebook

 

Na domácím trhu pozadu nezůstává Česká spořitelna, tradiční limonáda Kofola, celosvětový obuvní leader Baťa, oblíbená společenská móda Pietro Fillipi nebo politické strany. Společnost Malota Production se snaží skrz profil přiblížit dění na Internetu a moderní technologie svým fanouškům. SushiGo Praha začala velmi úspěšně dražit na svých stránkách sushi od 1 Kč a zájem fanoušků? Obrovský!

Ti všichni objevili kouzlo nového způsobu oslovování potenciálních i stálých klientů a dokonce na pozici správce firemního profilu na Facebooku přijímají nové lidi.

 

<%Anketa108%>

 

Budování fanklubu na Facebooku je běh na dlouhou trať



Pokud chcete zájem ze strany fanoušků také, čeká vás mnoho času stráveného s „budováním“ firemního profilu a důvěry zákazníků touto cestou, ale i přes tuto leckdy zdlouhavou cestu můžete být správa firemního Facebooku úspěšnou a příjemnou záležitostí.

Jak zvolit správnou komunikaci? Soustřeďte se hlavně jednoduchou komunikaci, zaměřte se na jazyk své cílové skupiny, kterou chcete oslovit a pravidelně sdělujte svým fanouškům, novinky, akce, slevy, nové reference nebo připravte soutěž. Připravenost a vhodná komunikace udělají své.

 

Kam dál?

- Ekonomický a finanční server NašePeníze.cz je třetím nejrychleji rostoucím serverem

- Facebook udělal z Marka Zuckerberga nejmladšího miliardáře

- Internetová reklama loni navzdory krizi rostla, přerostla i rádiovou inzerci

- Kyberšikana i stalking je všude kolem nás, koho se týká?

- eBay jde do Česka, vyzve české aukce i e-shopy

- Češi odhalili viry odposlouchávající internet, cíl byly malé firmy

Tagy: Facebook internet firmy marketing sociální síť fanklub