Lidé jsou svým oblíbeným značkám věrní, věří v jejich kvalitu

22. 2. 2008 – 3:00 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

Lidé jsou svým oblíbeným značkám věrní, věří v jejich kvalitu
Placeholder | zdroj: tisková zpráva

Výzkum Postoje české veřejnosti k reklamě se také zabýval otázkou věrnosti oblíbeným značkám výrobků v kategoriích potravin, kosmetiky a pracích a úklidových prostředků (tzv. brand loyality).

Věrnost značkám Téměř polovina Čechů přiznává nějakou oblíbenou značku potravin (47 %) nebo kosmetiky (46 %). U pracích a úklidových prostředků je to jen třetina (32 %). Své oblíbené značky mají častěji ženy než muži. Důvody věrnosti značce jsou u všech tří kategorií výrobků stejné. Na prvním místě jde o pocit, že „na takový výrobek se mohou spolehnout“. Mezi další nejčastěji zmiňované důvody patří nejlepší poměr mezi cenou a kvalitou výrobku (value for money), kvalita, líbivost a sympatičnost a také pocit důvěrnosti, který vyvolávají. ZDROJ: Factum

Kurzy

Kurzovní lístek: 24.4.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,140 25,260
USD 23,500 23,680
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články