Oficiální měření návštěvnosti internetu NetMonitor hledá nového provozovatele

2. 7. 2010 – 1:01 | Věda a technika | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

Oficiální měření návštěvnosti internetu NetMonitor hledá nového provozovatele
Placeholder | zdroj: tisková zpráva

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) ve čtvrtek vypsalo výběrové řízení na další vlnu měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor. Informovala o tom výkonná ředitelka sdružení Kateřina Hrubešová.

Smyslem výběrového řízení je nalézt společnost, která bude provádět nezávislé a auditované měření odpovídající na dvě základní otázky: kolik lidí navštěvuje v Česku internetové stránky a o jaké lidi jde. Uchazeči budou mít do konce září čas na přípravu nabídek a na podzim proběhne výběr nejvhodnějšího kandidáta, který by měl od nového roku začít s přípravou měření. Současná vlna projektu, který je tradičně vypisován na tříleté období, končí v létě příštího roku.

"Rok na realizaci výběrového řízení a přípravu projektu se může zdát jako dlouhá doba. Je však třeba si uvědomit, že se jedná o velmi rozsáhlý projekt, pro který jsme letos připravili nejkomplexnější zadání v historii českého internetového měření," řekl projektový manažer SPIRu Pavel Ševera a dodal, že v projektu se pro další tři roky počítá s měřením návštěvnosti nejen klasických webových stránek, ale také sledovanosti on-line videa, přístupů na internet z mobilních telefonů nebo zásahu objektů (například reklamních polí) ve stránkách. "Jeho součástí budou také zaváděcí a průběžné offline výzkumy pro správné nastavení parametrů," upřesnil Ševera.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 64 členů. Kromě provozování jednotného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC a poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás.

-Filip Sušanka, Mediafax

Kam dál?

- Internetová reklama loni navzdory krizi rostla, přerostla i rádiovou inzerci

- Práci lidé hledají na internetu, úřad práce je až poslední možnost

- Voby přes internet ušetří peníze možná už za dva roky

- Tiscali.cz je zpět mezi velkými internetovými hráči

Kurzy

Kurzovní lístek: 29.3.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,140 25,280
USD 23,320 23,500
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články