Velkopopovický Kozel je nejrozšířenější značkou českého piva V Rusku

24. 8. 2007 – 4:00 | Naše peníze | Redakce NašePeníze.cz | Diskuze:

Velkopopovický Kozel je nejrozšířenější značkou českého piva V Rusku
Placeholder | zdroj: tisková zpráva

V Rusku je Velkopopovický Kozel nejrozšířenější značkou českého piva. Ve své reklamě využívá právě motivu české pivní kultury, tradice a kvality. Nejnovější reklamní kampaň, která zahrnuje také televizní spoty, ukazuje rodiště piva Velkopopovický Kozel – městečko Velké Popovice, pivovar i tradiční způsob výroby piva.

Využití marketingové podpory i dalších možností, které nabízí globální pivovarnická skupina SABMiller, pomáhá značce Velkopopovický Kozel vybudovat skutečně celoevropský status. Dnes je Velkopopovický Kozel čtvrtou největší značkou v portfoliu SABMiller v Evropě. Během posledních pěti let se celkový prodej značky zvýšil o 25 procent. Tyto údaje uvádí právě vydaná výroční zpráva SABMiller za finanční rok 2007. Velkopopovický Kozel se nyní prodává v 25 zemích, především v Evropě, ale i v zámoří. Celkový prodej (doma i v zahraničí) ve finančním roce 2007 vzrostl o 17 % a dosáhl 2,5 milionu hektolitrů. Největších objemů prodeje dosahuje značka v zemích, kde se pivo vyrábí v licenci, v pivovarech patřících SABMiller – na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Meziroční nárůst této výroby tvořil 23 %, přičemž jen na ruském trhu překročila značka Velkopopovický Kozel magickou hranici 1 milionu hektolitrů prodaných za rok. „Případ Velkopopovického Kozla ukazuje schopnost skupiny SABMiller pracovat se značkou, která má kořeny v jedné zemi, vede si dobře a má potenciál překročit hranice a posílit portfolio značek v jiných zemích,” zdůrazňuje nejnovější výroční zpráva SABMiller. K růstu prodeje přispívá reklama, která vzniká v jednotlivých zemích a respektuje tradice národních trhů. Značce pomáhají také rozmanité aktivity na podporu prodeje (soutěže, publikace, speciální internetové stránky, sponzoring). Největším trhem, kde se Velkopopovický Kozel vyrábí v licenci, je Rusko, největší exportní destinací je Finsko. Distributor značky ve Finsku soustřeďuje své marketingové aktivity hlavně na supermarkety. V pohostinství se komunikace značky zaměřila na spojení s českou kuchyní, když podpořila vydání české pivní kuchařky – ve spolupráci s velkým řetězcem barů a restaurací.

Kurzy

Kurzovní lístek: 28.3.2024 Exchange s.r.o.

EUR 25,170 25,310
USD 23,330 23,510
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články