3 tipy, jak efektivně ušetřit v kanceláři

16. 9. 2021 – 9:48 | Komerční sdělení | Inzerce

3 tipy, jak efektivně ušetřit v kanceláři
zdroj: Tisková zpráva

Jak snížit náklady na provoz kanceláře a nejlépe trvale? Možná jednodušeji, než byste čekali! Inspirujte se našimi 3 tipy, jak na úsporu v kanceláři. Kde všude můžete ušetřit a co nakupovat ve velkém? Vrhněte se s námi na malé změny, které vám upraví rozpočet k vaší spokojenosti.

Marketing? Zkuste to digitálně
Bez propagace to dnes nejde, ale kdo má platit za všechny ty letáky a brožury? Právě proto je dnes ideální čas, abyste začali fandit on-line prostředí. Ve světě internetu, kde většina lidí tráví spoustu času, vzniká prostor, kde se můžete efektivně zviditelnit, aniž byste museli financovat fyzické propagační materiály a produkty.

Jak na to? Pracujte na sítích, vytvořte si digitální vizitku a brožury v elektronické podobě. Můžete dokonce napsat i hodnotný e-book, který vám může otevřít dveře u nejednoho zákazníka. Takový magnet, jak se produktu zdarma říká, může přilákat více potenciálních klientů a kupců – takže jaká pravidla nakonec dodržovat? Buďte vidět! Spíše, než do papírové nákladné propagace zkuste ke spolupráci přizvat marketéra.

Vsaďte na ekologii
Víte, že ekonomické může znamenat také ekologické? Je to tak, když víte, jak na to. Právě v tomto případě doporučujeme snažit se o obojí – vsaďte na eko friendly a ekonomickou kancelář. To první je trendy – ukažte světu, že vám na životním prostředí záleží. Také jde o důležitý krok pro planetu, ale to vám jistě vysvětlovat nemusíme. To druhé? To chceme všichni – ušetřit náklady na podnikání či provoz. A jak tedy ušetřit? Začněte prvním krokem – popřemýšlejte, jak ušetřit při tisku a jak lépe hospodařit s pravidelnými nákupy materiálů a pomůcek do kanceláře. Tady platí, že čím více kancelářských potřeb nakoupíte, tím nižší bude cena. Nebojte se tedy vyhledat si nejlepší nabídky a investovat do množství, abyste měli nejnižší náklad. Navíc vyřešíte jednu starost – budete mít vystaráno na dlouho.

TIP: Malé triky zajistí velkou úsporu – oboustranný tisk, elektronická evidence smluv, nákupy ekonomických balení, využití přístrojů v úsporném režimu. Zamyslete se sami, co můžete pro svou kancelář ještě udělat.

Ušetřete při tisku
Jak už jsme zmínili, jednou ze skvělých možností, jak rychle ušetřit v kanceláři, je tisk. Ušetřit při tisku totiž můžete hned několika způsoby. Kromě ekonomického nákupu papírů je dobré zvážit, zda je vždy nutné tisknout. Tiskněte jen nezbytné dokumenty, ty ostatní přece můžete ukládat v elektronické podobě. Výdaje na tisk vám pomůže snížit i pořízení vhodných náplní do tiskáren. Nejen originální tonery umí kvalitní tisk. Zvažte nákup levnějších a neméně kvalitních alternativních tonerů Torex, které sníží náklady na tisk až o 40 %. Hodit se vám budou zejména tehdy, pokud tisk nejste schopni omezit z provozních důvodů. Nakonec však záleží také na tiskárně – nezapomínejte přístroj vypínat ze zásuvky, udržovat jej v dobrém stavu a využívat úsporný režim.

TIP: Víte, že v nastavení dokumentu můžete vybrat speciální ekonomické písmo?

Zdroje:
Inzerce

Kurzy

Kurzovní lístek: 27.10.2021 Exchange s.r.o.

EUR 25,660 25,760
USD 22,140 22,280
Kurzovní kalkulačka

Více měn / Porovnání kurzů bank / Europlatby zdarma

Nejnovější články